مجله سئو | بلاگ

مجله سئو

ساخت وبلاگ
10 دلیل اصلی برای جلوگیری از استفاده از پلاگین ها و تم های وردپرس نال شده

تعاریف متعددی از nulled در سراسر وب وجود دارد. افراد با عقاید مختلف تعاریف مختلفی از این واژه ارائه کرده اند. با این حال، اگر از هر توضیحی عبور کنید، متحیر خواهید شد. از طریق این مقاله، به شما می‌آموزیم که به‌خصوص اگر در مورد وب‌سایت وردپرسی خود جدی هستید، باید از افزونه‌ها و تم‌های وردپرس نال شده اجتناب کنید.

بنابراین ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم، بیایید وارد آن شویم!

پلاگین ها و تم های وردپرس چیست؟

اولاً سه نوع پلاگین و تم وجود دارد که می توانیم در وب تعریف کنیم، رایگان، پولی و فریمیوم. با nulled در اینجا، ما به افزونه‌ها و مضامین وردپرسی اشاره می‌کنیم که نسخه‌های غیرقانونی محصولات ممتاز وردپرس هستند و استفاده از آنها می‌تواند به روش‌های زیادی به وب‌سایت شما آسیب برساند. 

افرادی که در توزیع مجدد افزونه‌ها و تم‌های وردپرس زیاده‌روی می‌کنند، می‌گویند که از آنجایی که وردپرس و هر مشتق از آن برای مثال پلاگین‌ها و تم‌ها تحت مجوز GPL هستند، کپی و توزیع مجدد آنها خوب است. 

این اغلب شامل هزینه های بالا می شود و می تواند باعث از دست دادن پول شرکت های وردپرس شود. اما مهم‌تر از همه، امنیت و یکپارچگی وب‌سایت‌ها هنگام استفاده از این افزونه‌ها و تم‌های نال شده به خطر می‌افتد. افزونه ها و تم های وردپرس نال شده هک شده و حاوی کدهای مخرب هستند. آنها توسط وب سایت های شخص ثالث طراحی شده اند و نه نویسنده یا خالق اصلی برای جمع آوری اطلاعات خصوصی. آنها اغلب برای کار بدون کلید مجوز ایجاد می شوند.

حتما تعجب می‌کنید که چرا باید افزونه‌ها و تم‌های نال شده وردپرس را نادیده بگیریم.

در اینجا 10 دلیل اصلی برای اجتناب از استفاده از افزونه ها و تم های نال شده آورده شده است:

1. دسترسی به به روز رسانی ممنوع است

برای رفع اشکالات، افزودن ویژگی‌های جدید و بستن حفره‌های امنیتی، بیشتر افزونه‌ها و تم‌های وردپرس به‌روزرسانی‌ها را به طور مرتب منتشر می‌کنند. استفاده از این پلاگین ها و تم های وردپرس نال شده می تواند تهدیدی برای امنیت وب سایت شما باشد و حتی برای سایت تجارت الکترونیک شما بدتر باشد.

پشتیبانی فوری برای پلاگین یا قالب وردپرس شما وجود ندارد. همچنین، وب‌سایت شما به به‌روزرسانی‌ها دسترسی نخواهد داشت، زیرا افزونه‌ها و تم‌های وردپرس فاقد کلید مجوز معتبر هستند.

این منجر به یک نسخه منسوخ شده از وبلاگ وردپرس شما می شود که همچنین ممکن است ناامن باشد. 

2. دسترسی به اسناد نیز محدود است

حتی باتجربه‌ترین کاربران وردپرس برای آشنایی با هر افزونه یا تم جدید قبل از شروع استفاده از آن در سایت وردپرس خود، به اسناد نیاز دارند. توسعه دهندگان زمان و پول زیادی را صرف ایجاد مستندات می کنند. برای استفاده بهینه از افزونه ها و تم های وردپرس، حتی ماهرترین کاربران وردپرس نیز به پشتیبانی و مستندات نیاز دارند. 

در صورتی که از پلاگین یا تم نال شده استفاده می کنید، تمام مسئولیت بر عهده شماست. در اینجا توسعه دهندگان حرفی برای گفتن ندارند. همچنین، از دسترسی به اسناد و آموزش‌ها محروم هستید زیرا فقط برای مشتریان پولی ساخته شده‌اند. 

3. ویژگی های جدید فقط در رویاهای شما وجود خواهد داشت

افزونه ها و تم های وردپرس به روز نگه داشته می شوند و بیشتر شامل ویژگی های جدید هستند. استفاده از یک پلاگین یا تم وردپرس نال شده شما را از دریافت به روز رسانی خودکار دور می کند. شما نمی توانید نسخه وردپرس را به روز کنید. از آنجایی که آنها باطل شده اند، وردپرس هیچ پشتیبانی از آنها ارائه نمی دهد. علاوه بر این، شما همچنین قادر به بهبود عملکرد نرم افزار وردپرس خود نخواهید بود. 

این ویژگی های جدید می تواند وب سایت شما را بهبود بخشد و همچنین ممکن است به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید. با این حال، شما کاملاً از چنین ویژگی های جدید و مزایای آنها غافل خواهید شد و بخش مهمی را از دست خواهید داد. 

پلاگین ها و تم های وردپرس نال شده ممکن است لزوما غیرقانونی نباشند 

افزونه ها و تم های وردپرس نال شده ممکن است لزوماً به دلیل GPL (مجوز عمومی عمومی) غیرقانونی نباشند. بخشی از مجوز GPL می گوید که شما مجاز به توزیع آزادانه نرم افزارهای دارای مجوز GPL، حتی نرم افزارهای دارای مجوز GPL ممتاز هستید. 

بنابراین، در صورتی که یک سایت پلاگین و مضمون نال شده، بخشی از نرم افزار دارای مجوز GPL را برای دانلود ضمیمه کند، آنها واقعاً هیچ قانون یا قاعده ای را زیر پا نمی گذارند زیرا GPL به وضوح اجازه توزیع آن کد GPL را می دهد. 

GPL بخش عمده ای از وردپرس است و اکثر افزونه ها و تم های وردپرس از GPL استفاده می کنند . اما همه اینها هنوز به این معنی نیست که باید وب سایت خود را با افزونه ها و تم های نال شده پر کنید، که با خواندن بیشتر وبلاگ پاک می شوند. 

4. مراقب مشکلات حقوقی باشید 

افزونه ها و تم های متعدد وردپرس منبع باز هستند اما تعدادی از آنها با مجوزهای ترکیبی نیز فروخته می شوند. این بدان معناست که بخشی از کد تحت حفاظت حق چاپ است و با استفاده از یک افزونه یا طرح زمینه نال شده، شما اجازه انجام این کار را ندارید.

تم ها و افزونه های دزدی دریایی می توانند باعث سرقت داده ها، از دست دادن داده ها و توزیع مطالب غیرقانونی شوند. این ممکن است شما را به دردسر بیاندازد و ممکن است مجبور شوید مبلغ هنگفتی را در دادگاه ها و وکلا بپردازید.

5. تهدید به سئو اجتناب ناپذیر است

افزونه ها و تم های وردپرس نال شده می توانند لینک های اسپم را به وب سایت شما اضافه کنند. آنها می توانند سئوی وردپرس شما را به طور کامل از بین ببرند . تشخیص این پیوندهای هرزنامه برای شما دشوار خواهد بود زیرا به خوبی در داخل کد پنهان شده اند. احتمالاً هنگام ورود به حساب وردپرس خود هدایت نخواهید شد. 

اما برعکس، موتورهای جستجو به سرعت متوجه این موضوع می شوند و ممکن است رتبه وب سایت شما کاهش یابد. این روی تجربه کاربری شما تاثیر منفی خواهد داشت. همچنین، بارهای سختی را که برای وب سایت خود انجام داده اید، از بین می برد. ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا رتبه های سئو از دست رفته بازگردانده شود. درآمد کسب و کار شما نیز تحت تأثیر قرار می گیرد، بنابراین بهتر است از استفاده از افزونه ها و تم های وردپرس نال شده خودداری کنید.

با ما در مورد بهترین شیوه های سئو بیشتر بدانید!

اینجا را بخوانید

6. امنیت به خطر می افتد

افزونه ها و تم های وردپرس نال شده برای وب سایت شما بسیار مضر هستند زیرا دارای بدافزار هستند. آنها می توانند کدهای مخربی را در داخل خود پنهان کنند که می تواند وب سایت شما را در برابر هک آسیب پذیر کند. کد می تواند رشد کند و خود را در بین فایل های مختلف پنهان کند که تشخیص آن را بسیار سخت می کند. 

مایل به دانستن بیشتر در مورد امنیت وردپرس هستید؟

اینجا کلیک کنید

احتمال از دست دادن تمام داده های وب سایت شما زیاد است. همچنین، سایت شما ممکن است دوباره از موتورهای جستجو ایندکس شود، زیرا آنها بدافزار را توزیع می کنند. هنگامی که از یک افزونه یا تم وردپرس نال شده استفاده می کنید، وب سایت خود را در معرض بهره برداری قرار می دهید. مردم معمولاً زمان و دانش لازم برای بررسی همه کدها را ندارند. بنابراین ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید که این همه افزونه و تم نال شده با خود چه آورده است.

پلاگین ها و تم های وردپرس نال شده است

7. دیگر هیچ تضمینی برای حفظ حریم خصوصی وجود ندارد

این کدها توانایی سرقت اطلاعات از وب سایت شما را دارند که می تواند شامل آدرس ایمیل، رمز عبور شما باشد. و برای یک فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک یا وب سایت عضویت، اوضاع حتی بدتر است. 

این کدها می توانند تمام داده های ثبت شده مشتریان شما را بدزدند که به نوبه خود می تواند مشکلات قابلیت اطمینان ایجاد کند. همچنین، تشخیص این کدها دشوار است و وب سایت وردپرس شما ممکن است به طور عادی به کار خود ادامه دهد. 

بنابراین بهتر است افزونه‌ها و تم‌های نال شده را نادیده بگیرید و فقط افزونه‌ها را از نویسندگان اصلی دریافت کنید. از آنجایی که خرید یک افزونه از وب‌سایت‌های شخص ثالث به این معنی است که احتمال اصلاح افزونه بیشتر است، کد ممکن است ناامن باشد و همچنین می‌تواند حامل ویروس باشد. 

رمز عبور وردپرس

8. تبلیغات و بک لینک

بهره برداران تبلیغاتی را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما نمایش می دهند. آنها همچنین ممکن است برای کاهش ترافیک وب سایت شما، بک لینک به وب سایت های شخص ثالث اضافه کنند. 

بازدیدکنندگان وب سایت شما متوجه همه این موارد می شوند، اما ممکن است شما نبینید. کل این روند به اعتبار شما لطمه می زند و همچنان رو به زوال خواهد بود. در نتیجه، رتبه بندی SEO نیز آسیب خواهد دید!

آموزش ایجاد بک لینک با کیفیت به 10 روش ساده..

اینجا را کاوش کنید

9. نوآوری دلسرد

برخی ممکن است بگویند که از پلاگین ها و تم های نال شده استفاده می کنند، احتمالاً به این دلیل که در موقعیتی نیستند که آنها را خریداری کنند. با این حال، با استفاده از یک پلاگین یا تم نال شده، درآمد آن دسته از توسعه دهندگانی را که مهارت، استعداد و کار سخت خود را انجام داده اند، از بین می برید.

علاوه بر نوشتن کد، توسعه‌دهندگان همچنین پشتیبانی می‌کنند، اسناد ایجاد می‌کنند، پشتیبانی کارکنان را استخدام می‌کنند، یک وب‌سایت ایجاد می‌کنند و هزینه زیادی را برای راه اندازی کسب و کار خود متحمل می‌شوند. این عواقب ممکن است آنها را از نوآوری و توسعه محصولات بیشتر که می تواند برای بسیاری از کاربران سودمند باشد باز دارد.

از این منابع پلاگین وردپرس مخرب / نال شده آگاه باشید

در اینجا لیستی از وب سایت هایی است که تم ها و افزونه های نال شده رایگان را برای وردپرس ارائه می دهند. لیست ارائه شده در زیر را بررسی کنید:

  • Srmehranclub (GPL – توصیه می شود – باطل نمی شود)
  • NullWebScripts
  • NulledFactory
  • اسکریپت های نال شده
  • تم های نال شده – دانلود تم های نال شده وردپرس 2020-2021
  • کدنول
  • Nullrip
  • Nulled.temphow.xyz
  • Scriptnillz
  • دانلود تم های Mh
  • JOJOThemes – دانلود قالب‌ها و اسکریپت‌های رایگان وردپرس

 10. جایگزین های رایگان

WordPress.org افزونه‌ها و تم‌های زیادی را ارائه می‌کند که افراد می‌توانند به عنوان جایگزینی برای نسخه پریمیوم استفاده کنند. بنابراین به جای رفتن به سراغ پلاگین ها و تم های نال شده، بهتر است جایگزین هایی پیدا کنید. این امر باعث می شود وب سایت شما از موقعیت های ناخواسته جلوگیری کند. برای شروع، تعداد زیادی پلاگین و تم های ممتاز وجود دارد که نسخه های رایگانی را ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، برای یک افزونه فرم تماس، می توانید WPForms Lite را انتخاب کنید. اگر به یک افزونه برای Google Analytics نیاز دارید، می‌توانید نسخه رایگان Monster Insights را امتحان کنید. ظاهراً آنچه در اینجا مهم است این است که استفاده از افزونه ها و تم های رایگان از وردپرس بار قانونی را کاهش می دهد و همچنین تأثیر منفی بر جامعه وردپرس نخواهید داشت!

چگونه این مسائل را حل کنیم؟

طبق یک نظرسنجی امنیتی، 25 درصد از مردم پاسخ دادند که با یک وب سایت هک شده مواجه شده اند. این میزان مشکل را به ما نشان می دهد. اگر وب سایت شما هک شود، زمان و اعتباری را که از دست خواهید داد، به دست نخواهید آورد.

وب سایت ها در حال تولید پلاگین ها و تم های مخرب وردپرس نال شده هستند. همچنین آنها را با نرخ های اقتصادی می فروشند که بیشتر مردم را مجذوب خود می کند. بنابراین امنیت وب سایت شما بسیار مهم است و برای آن باید از استفاده از افزونه ها و تم های نال شده کاملاً خودداری کنید. 

مزایای استفاده از پلاگین های اصلی

  • استفاده از افزونه های اصلی توسط نویسندگان اصلی در وردپرس به شما امکان می دهد افزونه خود را به روز کنید و از جدیدترین ویژگی ها استفاده کنید.
  • ویژگی های جدید در به روز رسانی افزونه را بهبود می بخشد که به نوبه خود به کسب درآمد شما کمک می کند.
  • وب سایت شما از انواع کدهای مخربی که همراه با افزونه ها و مضامین نال شده ارائه می شوند، ایمن می شود.
  • شما از ورود به مسائل حق چاپ غیرقانونی نجات خواهید یافت.
  • سئو، داده های مشتری و سایر اطلاعات خصوصی وب سایت شما از سوء استفاده ذخیره می شود.

نتیجه

همه چیزها را بدون هزینه دوست دارند. و به همین دلیل مردم در میان ما فراموش می کنند که چیزهای مهمی مانند حریم خصوصی و امنیت را در نظر بگیرند. هنگام خرید افزونه ها و تم ها همین اتفاق می افتد. و نسخه ممتاز پلاگین ها و تم های نال شده آن را برای مشتریان حتی غیر قابل مقاومت تر می کند. نرم افزار دزدان دریایی برای اهداف متعددی استفاده می شود، مانند:

  • برای فریب دادن افراد به دانلود بدافزار تا اطلاعات شخصی آنها در معرض هکرها قرار گیرد.
  • درآمد حاصل از تبلیغات را می توان به دست آورد. این تبلیغات معمولاً محصولات غیرقانونی و محتوای بزرگسالان را تبلیغ می کنند.
  • یک دلیل نیز می تواند جمع آوری داده های شخصی باشد که بیشتر برای سود فروخته می شود.

شاید با استفاده از پلاگین ها و تم های نال شده، مردم بیشتر معایب و خطراتی را که با خود به همراه دارند فراموش می کنند. گروهی از شرکت‌های توسعه‌دهنده پلاگین و تم وردپرس با برنامه‌های آگاهی در مورد پلاگین‌ها و تم‌های نال شده ارائه می‌شوند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، نکات فوق در کنار هم قرار گرفته است. تا از عواقب آن کاملا آگاه باشید و بتوانید وب سایت خود را از نابودی نجات دهید.

 

 
مجله سئوطراحی سایت,سئو,وردپرس,پلاگین,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 234 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 12:59

ابزارک های نوار کناری "مهم" در وردپرس چیست

ویجت نوار کناری چسبناک ، شناور یا ثابت در وردپرس ویجتی است که در جای خود قفل شده است ، بنابراین وقتی کاربر به پایین صفحه پیمایش می کند ، از بین نمی رود.

به عبارت دیگر ، اطلاعات موجود در نوار کناری مهم در هر زمان قابل دسترسی است . این چیزی است که اگر دارندگان سایت می خواهند کاربران را به سمت سایر مطالب هدایت کنند ، لیست ایمیل بیشتری ایجاد کنند و موارد دیگر ، همه صاحبان سایت باید به شدت به آن توجه کنند .

نوار کناری بخش مهمی از هر است وب سایت وردپرس . این مکانی برای نمایش اطلاعات اضافی برای بازدیدکنندگان سایت است ، بدون اینکه آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهد یا تجربه کاربر را مختل کند.

مثال نوار کناری در وردپرس

بعلاوه ، نوار کناری راهی آسان برای پیمایش در سایت شما به افراد می دهد که باعث افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل می شود .

مشکل این است که ، بسیاری از افراد از نوارهای جانبی سایت وردپرس خود سو take استفاده نمی کنند ، به خصوص هنگامی که صحبت از ابزارک های چسبناک نوار کناری می شود.

به همین دلیل امروز قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم که یک ابزارک مهم نوار کناری چیست ، چرا مفید است و چگونه می توان یکی از این موارد را به وب سایت وردپرس خود اضافه کرد.

بنابراین ، بیایید شروع کنیم

چرا از ویجت نوار کناری مهم استفاده کنید؟

ویجت نوار کناری چسبنده راهی عالی برای جلب توجه مردم و جلب توجه آنها پس از ورود به وب سایت شماست.
در اینجا فقط برخی از دلایل مفید بودن ابزارک های چسبناک نوار کناری آورده شده است:

  • افزایش دید: از آنجا که ابزارک های چسبنده نوار کناری هرگز ناپدید نمی شوند ، همیشه قابل مشاهده هستند. این برای دفعاتی که می خواهید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان سایت محتوای خاصی را مشاهده می کنند بسیار مناسب است
  • تبدیل بالاتر: از آنجا که ستون های فرعی شناور بسیار مشهود است ، احتمال تبدیل افراد بیشتر است. تماس های عملی ایجاد کنید و از افراد بخواهید که وارد سیستم شوند یا خریدی انجام دهند و میزان افزایش نرخ تبدیل شما را مشاهده کنند.
  • مشترکان بیشتر: افزودن یک ابزارک مهم نوار کناری به سایت وردپرس خود که به شما امکان می دهد افراد در لیست ایمیل شما مشترک شوند ، یک استراتژی عالی است. به هر حال ، تبلیغات الکترونیکی تبلیغاتی مقرون به صرفه ترین روش برای بازاریابی نام تجاری شماست و این تنها یکی از دلایلی است که شما باید لیست ایمیل بیشتری ایجاد کنید.
  • تجربه کاربر بهبود یافته: ستون های کناری چسبنده به کاربران شما این فرصت را می دهد تا با آسانی به سایت شما پیمایش کنند.
  • جریان های درآمد اضافی: خواه فضای تبلیغاتی سایت خود را بفروشید یا بازاریاب شرکت های وابسته باشید ، یک نوار کناری چسبنده که به درستی استفاده می شود می تواند احتمال مشاهده تبلیغات توسط شما و کلیک بر روی آن را افزایش دهد.

بر اساس مجله Smashing ، پیمایش منوهای چسبنده 22٪ راحت تر است و 100٪ افراد منوهای چسبنده را حتی بدون دانستن دلیل آن ترجیح می دهند .

به دلیل آماری از این قبیل و همچنین مزایای ذکر شده در بالا ، شما باید بیاموزید که چگونه یک ابزارک نوار کناری مهم به سایت خود اضافه کنید.

اما ابتدا ، بیایید چند نمونه خوب را قبل از شروع بررسی کنیم.

نمونه های مهم نوار کناری

دانستن اینکه چرا یک نوار کناری چسبناک ایده خوبی است و دیدن یکی در عمل دو چیز کاملاً متفاوت است. به همین دلیل بهترین نمونه های مهم نوار کناری مهم را جمع آوری کرده ایم.

1. "مهم" نمونه فرم انتخاب

نمونه ای از فرم انتخاب چسبناک

اگر به دنبال یک نوار کناری مهم هستید که به بازدیدکنندگان سایت راهی ساده برای عضویت در یک خبرنامه ارائه دهد ، به راهنمای راه اندازی یک وبلاگ Young Digital Lab بروید . فرم انتخاب ایمیل از طریق دنبال کردن کاربران در پست ، علاوه بر این ، اثبات اجتماعی بسیار قانع کننده ای نیز وجود دارد و همچنین برای هر کسی که مشترک می شود ، یک محتوای ارتقا یافته برای کاربران به دست می آید.

2. مثال ناوبری "مهم"

نمونه ای از ناوبری چسبنده

Quora با افزودن یک نوار کناری مهم با س with الات مرتبط به وب سایت خود ، در بهبود قابلیت استفاده از وب سایت خود کار بزرگی انجام می دهد . گاهی اوقات افراد پس از دیدن برخی از پاسخ هایی که Quora ارائه می دهد ، باید به عمق موضوع پی ببرند. بنابراین ، Quora به جای اینکه سوالات خود را دوباره بیان کند و به نتایج بهتر امیدوار باشد ، لیستی از سوالات مهم را ارائه می دهد که مطمئناً به موضوع فعلی مربوط می شوند.

3. مثال "مهم" برای فراخوان

نمونه ای از دعوت به عمل "چسبنده"

میزبانی وب سایت رتبه بندی می داند که یک نوار کناری چسبنده به کاربرانی که به دنبال بخشهای زیادی هستند ، می باشد. به همین دلیل در صفحات بررسی میزبانی وب یک نوار کناری مهم وجود دارد که شامل یک دکمه CTA واضح است و کاربران را به کلیک و ثبت نام برای میزبانی دعوت می کند. چسباندن CTA باعث می شود افراد دکمه را ببینند و روی آن کلیک کنند.

حال ، بیایید ببینیم که چگونه با استفاده از افزونه رایگان Q2W3 Fixed Widget یک نوار کناری مهم در وردپرس ایجاد کنیم.

نحوه ایجاد نوار کناری مهم در وردپرس

مرحله 1: افزونه Q2W3 Fixed Widget را نصب و فعال کنید

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Q2W3 Fixed Widget رایگان در وب سایت وردپرس شماست.

این کار را می توانید با رفتن به پلاگین ها > افزودن موارد جدید در داشبورد وردپرس خود و جستجوی "ابزارک ثابت Q2W3" انجام دهید.

پلاگین ویجت ثابت Q2W3

روی Install Now کلیک کنید و سپس Activate کنید .

مرحله 2: تنظیمات پلاگین را پیکربندی کنید

برای پیکربندی افزونه های مهم ویجت نوار کناری ، به صفحه ظاهر > گزینه های ثابت ویجت در داشبورد وردپرس خود بروید.

در اینجا ، 3 بخش را خواهید دید: گزینه های عمومی ، سازگاری و شناسه های سفارشی .

Q2W3 تنظیمات ویجت ثابت

در این بخشها ، می توانید تنظیماتی مانند موارد زیر را پیکربندی کنید:

  • حاشیه
  • شناسه را متوقف کنید
  • بازخوانی فاصله
  • عرض / ارتفاع را غیرفعال کنید

همچنین می توانید مواردی از قبیل:

  • اصلاح خودکار شناسه ابزارک
  • MutationObserver
  • ابزارک مهم فقط برای کاربران وارد شده است
  • وراثت عرض ویجت
  • قلاب jQuery (پنجره) .load ()

می توانید تنظیمات پیش فرض را همانطور که هست بگذارید. پس از ذخیره تغییرات ، حتماً حافظه پنهان سایت خود را پاک کنید ، مخصوصاً اگر از یک افزونه caching ( که باید استفاده کنید ) استفاده می کنید.

مرحله 3: یک ابزارک مهم را بچرخانید

برای چسبناک کردن ویجت های نوار کناری فعلی ، با مراجعه به Appearance > Widgets در داشبورد WordPress خود شروع کنید.

ابزارک هایی را که در حال حاضر در نوار کناری سایت خود دارید پیدا کنید و کادر با عنوان ویجت ثابت را روی ابزارک هایی که می خواهید چسبناک باشد علامت بزنید.

در مثال ما ، نوار جستجو و ابزارک های ارسال های اخیر را چسبناک می کنیم تا افراد بتوانند به راحتی بدون نیاز به دور زدن در سایت ما پیمایش کنند.

تنظیمات برای تبدیل ویجت به ویجت چسبناک

روی ذخیره تغییرات کلیک کنید و پیش نمایش وب سایت خود را بررسی کنید.

مجله سئوطراحی سایت,سئو,وردپرس,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 144 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1400 ساعت: 22:17

نحوه قرار دادن لیست های پخش YouTube در وب سایت وردپرس خود [راهنمای 5 مرحله ای]

داشتن لیست پخش در سایت ، مخاطبان شما را با نام تجاری خود درگیر می کند . با ارائه یک مکان واحد به افراد - وب سایت خود - برای تمام محتوای خود مانند پست های وبلاگ و فیدهای رسانه های اجتماعی ، اطمینان حاصل می کنید که افراد سایت شما را ترک نکنند یا با توجه به مطالب رقابتی حواس شما را پرت نکنند. 

لیست پخش YouTube در وب سایت شما می تواند به شما کمک کند ویدیوهای مضمونی را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، اگر مشاغل کوچکی هستید و از طریق یک مجموعه ویدیویی به مردم آموزش می دهید ، تهیه لیست پخش به مخاطبان کمک می کند مطالب شما را به ترتیب صحیح بررسی کنند. 

دلایل دیگری وجود دارد که باعث می شود تعبیه لیست پخش کمک کند. فیلم های YouTube سریع بارگیری می شوند و افراد می توانند فیلم های شما را مستقیماً از صفحه شما به اشتراک بگذارند ، افراد بیشتری را به تجارت شما بیاورند. 

خوب به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ 

بیایید مراحل مورد نیاز برای تعبیه لیست های پخش YouTube در وب سایت خود را بررسی کنیم. 

نحوه افزودن لیست پخش YouTube به سایت خود 

ساده ترین راه برای جاسازی لیست پخش YouTube در وب سایت خود استفاده از یک افزونه وردپرس است. Smash Balloon بهترین افزونه موجود است که به شما امکان می دهد لیست پخش YouTube را در وردپرس تعبیه کنید. 

و برای این کار نیازی به هیچ نوع دانش فنی یا برنامه نویسی ندارید. 

در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه عملکرد آن آورده شده است:

  1. شما باید پلاگین Smash Balloon's Feeds for YouTube را بارگیری و نصب کنید
  2. پس از فعال کردن افزونه ، حساب YouTube خود را متصل می کنید
  3. لیست پخش خود را انتخاب کنید
  4. برای ارائه لیست پخش خود ، نوع طرح را انتخاب کنید
  5. لیست پخش خود را در یک پست وبلاگ یا در یک صفحه مستقل قرار دهید

به همان راحتی که به نظر می رسد آسان است. بیایید با جزئیات بیشتر این مراحل را بررسی کنیم. این کار را دنبال کنید و در کمترین زمان باید لیست های پخش YouTube خود را در سایت خود داشته باشید!

 1. Feeds for YouTube Plugin را بارگیری و نصب کنید

Smash Balloon به شما امکان می دهد از طریق شبکه های اجتماعی برتر ، خبرخوان ها را متصل کرده و در صفحه یا پست وبلاگ نمایش دهید. 

برای شروع ، Smash Balloon's Feeds را برای YouTube بارگیری و نصب کنید . همراه با لیست های پخش ، می توانید کل کانال YouTube و فیلم های منفرد خود را نیز در سایت خود نمایش دهید. 

خبرهای smashballoon برای افزونه وردپرس youtube pro

شما می توانید Smash Balloon را به عنوان یک نسخه رایگان با ویژگی های کمتر نسبت به نسخه پرمیوم ، امتحان کنید. نسخه رایگان به شما امکان می دهد از تعداد زیادی ویژگی عالی استفاده کنید. نسخه برتر را انتخاب کنید و می توانید کارهای بیشتری انجام دهید ، مانند پخش مستقیم فیلم های YouTube در وب سایت و موارد دیگر. 

پس از نصب افزونه ، مرحله بعدی فعال سازی آن است. این یک مرحله معمول است که شما باید هر زمان که هر افزونه را بارگیری می کنید انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که این روش چگونه کار می کند ، در اینجا یک آموزش دقیق نصب پلاگین ها در وردپرس آورده شده است که نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهد. 

بعد ، کلید مجوز خود را آماده کنید. کلید مجوز به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی هایی را می دهد که برای قرار دادن لیست پخش YouTube در سایت خود نیاز دارید. بنابراین ، با کپی کردن یا نوشتن آن در جایی که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید ، به آن کمک کنید.  

پس از نصب و فعال سازی افزونه خود ، از داشبورد وردپرس خود به Feeds for YouTube »License بروید. کلید مجوز خود را در قسمت صحیح وارد کرده و دکمه ذخیره تغییرات را فشار دهید.

کلید مجوز برای فیدهای پلاگین یوتیوب را وارد کنید

خوب! مجوز شما فعال شده است و اکنون آماده اتصال به حساب YouTube خود هستید. 

2. حساب YouTube خود را متصل کنید

برای انجام این مرحله ، روی لینک Feeds for YouTube در پنل مدیریت وردپرس خود کلیک کنید صفحه پیکربندی را مشاهده خواهید کرد. اکنون ، روی "ورود به YouTube و اتصال یک حساب" بر روی دکمه آبی کلیک کنید.

حساب یوتیوب را با فیدهای افزونه یوتیوب متصل کنید

از اینجا ، فقط دنبال کردن دستورالعمل ها برای اتصال حساب YouTube خود به افزونه است. 

باید صفحه ای را مشاهده کنید که اجازه ارتباط با حساب Google شما را می خواهد.

ورود به سیستم گوگل برای اتصال حساب YouTube برای سر و صدا کردن بالون feed feed plugin wordpress

روی حساب خود کلیک کنید و اجازه دسترسی دهید. پس از انجام این کار ، به صفحه پیکربندی بازگردانده می شوید و اکنون حساب YouTube شما به پلاگین سایت وردپرس شما متصل شده است. 

گام مهم دیگری نیز وجود دارد که شما باید آن را بردارید. و این برای اضافه کردن کلید YouTube API شماست. این اطمینان می دهد که همه ویژگی ها مطابق میل شما کار می کنند.

در اینجا یک راهنمای سریع برای کمک به شما در ایجاد و افزودن کلید API برای Feeds برای YouTube وجود دارد .

3. نوع خوراک لیست پخش را انتخاب کنید

افزونه Feeds for YouTube دارای 6 نوع خبرمایه مختلف است که می توانید در وب سایت خود از جمله گزینه لیست پخش نشان دهید. آن ها اینجا هستند:

  1. فیلم های تک
  2. کانال 
  3. لیست پخش 
  4. پخش جریانی مستقیم 
  5. موارد دلخواه 
  6. جستجو کردن 

از آنجا که ، ما در حال نمایش لیست پخش YouTube هستیم ، روی نوع خوراک لیست پخش کلیک کنید. در قسمت ، باید شناسه لیست پخش خود را وارد کنید.

شناسه لیست پخش را وارد کنید تا لیست پخش یوتیوب را در وب سایت وردپرس در پلاگین smashballoon نمایش دهید

شناسه لیست پخش شما چیست؟ اینجا جایی است که می توانید پیدا کنید.  

به لیست پخش خود بروید و به URL نگاهی بیندازید. شناسه لیست پخش شما رشته ای از حروف و اعداد است که بعد از نماد برابر یا "=" در URL لیست پخش می آید.

 

مطالب پیشنهادی :

10 تصور اشتباه در مورد مصاحبه های شغلی
نحوه نمایش تعداد اشتراک اجتماعی در وردپرس به عنوان متن
 

 

شناسه لیست پخش یوتیوب در URL لیست پخش YouTube شما است

پس از افزودن شناسه لیست پخش خود در قسمت لیست پخش ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید و آماده شروع سفارشی سازی ظاهر لیست پخش خود هستید. 

4. طرح لیست پخش را انتخاب کنید

درست در کنار تب Configure ، تب Customize قرار دارد . اینجا جایی است که شما کنترل دقیق تری بر نحوه نمایش خوراک YouTube خود دارید. 

به طور پیش فرض ، فید YouTube شما به صورت یک شبکه ساده محتوای ویدیویی در وب سایت شما ظاهر می شود. 

سفارشی کردن برگه دارای گزینه های دیگر مانند گالری ، لیست ، و چرخ فلک . همچنین می توانید تعداد ستون ها و تعداد ویدیوهایی که نشان داده می شوند را تنظیم کنید.  قراردادن طرح لیست پخش یوتیوببه عنوان مثال ، اگر گزینه گالری را انتخاب کنید ، در جایی که اولین ویدیو در طرح تمام عرض قرار دارد ، فید دریافت می کنید. و فیلم های باقیمانده به عنوان عکس کوچک در شبکه زیر ظاهر می شوند. 

در اینجا مثالی از گزینه Gallery وجود دارد که وقتی آن را در لیست پخش خود اعمال کنید.

لیست پخش یوتیوب را در مثال وب سایت تعبیه کنید

5. لیست پخش YouTube خود را در یک صفحه یا در یک پست قرار دهید

شما افزونه خود را اضافه کرده اید ، حساب YouTube خود را متصل کرده و لیست پخش خود را تنظیم کرده اید. اکنون ، تنها چیزی که باقی مانده است جاسازی لیست پخش است. 

می توانید لیست پخش خود را به یک صفحه یا پست در وردپرس اضافه کنید. 

بیایید این را در یک صفحه جدید امتحان کنیم.

برای ایجاد صفحه جدید ، به منوی ناوبری سمت چپ داشبورد وردپرس خود بروید. صفحه جدیدی به صفحه اضافه کنید »افزودن جدید . 

پس از باز شدن صفحه جدید خود ، بر روی دکمه Plus (+) کلیک کنید تا یک بلوک جدید وردپرس اضافه کنید. اکنون می توانید بلوک Feeds برای YouTube را در مجموعه گزینه های محتوای خود مشاهده کنید.  تعبیه لیست پخش یوتیوب با استفاده از بلوک وردپرسروی بلوک Feeds for YouTube کلیک کنید و لیست پخش YouTube شما به صفحه شما اضافه می شود. این طرح دارای چیدمانی است که شما انتخاب کرده اید و سایر سفارشی سازی هایی که قبلاً انجام داده اید.

اگر از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می کنید چه می کنید؟

شما می توانید به راحتی خوراک لیست پخش خود را اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد کوتاه لیست پخش خود را مستقیماً به صفحه اضافه کنید.لیست پخش یوتیوب را در ویرایشگر وردپرس تعبیه کنید 

شما بروید ما در مورد چگونگی افزودن لیست پخش YouTube به وب سایت خود توضیح داده ایم. 

می توانید روی ایجاد فیلم های عالی و جذب مخاطبان خود تمرکز کنید. فیدهای اجتماعی شما که تنظیم شده اند کار جاسازی ویدیوهای لیست پخش YouTube در خبرمایه شما را انجام می دهد. 

امروز لیست پخش YouTube را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

استفاده از افزونه Smash Balloon's Feeds برای YouTube ساده ترین راه برای افزودن محتوای YouTube به سایت وردپرس است. 

YouTube بستر مهمی برای رشد تجارت و ایجاد افراد پیروز است. وقتی زمان بیشتری را برای مشاهده محتوای YouTube شما در سایت خود صرف می کنند ، می توانید مخاطبان خود را بیشتر پرورش داده و تعداد بیشتری از بینندگان خود را به خریداران محصول تبدیل کنید. 

با اعلان های فشاری می توانید افراد را دوباره هدف خود قرار دهید ، آنها را وادار کنید تا در لیست ایمیل شما مشترک شوند و در غیر این صورت با آنها درگیر شوید. با روشهای عالی بازاریابی مانند این روش ، میزان بازدید خود را افزایش دهید و تجارت خود را رشد دهید .  

مجله سئوطراحی سایت,سئو,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:57

10 تصور اشتباه در مورد مصاحبه های شغلی

فکر می کنید از زنجیره دانشگاه آزاد هستید و اکنون می توانید آزادانه پرسه بزنید تا آنچه را که می خواهید در زندگی واقعی انجام دهید؟ یا شاید شغلی پیدا کنید ؟ برای کسانی که تجربه مصاحبه شغلی ندارند ، ممکن است از افراد اطراف ، خانواده و دوستانشان یا حتی اینترنت راهنمایی یا راهنمایی در مورد نحوه دستیابی به مصاحبه شغلی بخواهند .

اما مانند انواع مشاوره ها ، همه آنها توصیه خوبی نیستند. هرچه زمان می گذرد ، برخی از "تجربه" هایی که دوستان خوش فکر با شما به اشتراک می گذارند دیگر حتی در فضای کاریابی فعلی قابل استفاده نیستند. در اینجا 10 باور غلط در مورد مصاحبه های شغلی آورده شده است که ممکن است بخواهید از آنها مراقبت کنید.

1. رزومه شما باید فقط یک صفحه باشد

رزومه شما باید فقط یک صفحه داشته باشد زیرا اعتقاد بر این بود که مصاحبه کنندگان رزومه شما را بیش از این نمی خوانند. این درست نیست . خلاصه کردن کل لیست دستاوردها ، اطلاعات تماس ، اهداف یا شرایط مربوطه در یک صفحه کاملاً دشوار است.

کاهش اندازه قلم یا گرفتگی بیش از حد همه چیز در آن ، فقط برای متناسب بودن با این قانون یک صفحه ای نه تنها مضحک به نظر می رسد ، بلکه ممکن است احساس خوبی را که استخدام کننده از شما دارد از بین ببرد می توانید این قسمت را به دو صفحه گسترش دهید اما بهتر است حداکثر طول آن در همین حد باشد.


 

2. بدون تماس؟ بدون شغل

بنابراین شما درخواست خود را ارسال کرده اید و روزها منتظر مانده اید تا مصاحبه کننده با شما تماس بگیرد اما ... موفق نیست. آیا این بدان معناست که شما باید از آنجا که "شخص دیگری شغل خود را پیدا کرده است" پیش بروید؟ خوب ، نه کاملا

استخدام کنندگان مشغله زیادی دارند و معمولاً تماس با نامزدهای انتخابی فقط پس از پایان تاریخ اعلامیه شغلی یا دو هفته پس از ارسال شما آغاز می شود.

اگر پس از درخواست تماس نگرفتید ، همیشه می توانید یک ایمیل پرس و جو ارسال کنید یا به آنها زنگ بزنید تا از آنها بخواهید شخصی را برای این محل استخدام کرده اند یا خیر ، و احتمالاً متوجه می شوید که آنها هنوز در مرحله پردازش برنامه ها هستند. .

3. آنها تماس گرفتند ، من هنوز در حال اجرا هستم

بنابراین تماس گرفتید ، تبریک می گویم! سعی نمی کنید اینجا یک پتو خیس باشید اما گاهی اوقات برای مشاغلی که حتی وجود ندارند از شما مصاحبه می شود. غالباً شرکتهای کافی متقاضیان را برای مصاحبه جهت انجام مطالعات شرکت یا تحقیق دعوت می کنند تا هزینه های مربوط به تحقیقات استخدام را به حداقل برسانند.

آنها ممکن است به جای سوال در مورد شما ، سوالاتی را بپرسند که چگونه محیط کار در محل کار فعلی یا آخرین محل کار شما ، مقیاس حقوق شما چقدر است ، از چه مزایایی بهره مند می شوید و غیره چانه را بالا نگه دارید ، شما هم نمی دانید چه چیزی می تواند منجر شود.

4- مصاحبه گر آماده است

اگرچه آمادگی کافی برای مصاحبه خوب است ، اما این قانون فقط در مورد داوطلبان اعمال می شود. بیشتر مصاحبه کنندگان موارد فوری دیگری نیز برای حل و فصل دارند و فقط کمی از وقت خود را صرف آماده شدن برای اولین ملاقات با آنها می کنند. انتظار نداشته باشید که آنها رزومه شما را به طور کامل بخوانند. اگر این کار را می کردند ، دیگر نیازی نبود که شما در ابتدای مصاحبه به آنها بگویید "درباره خود".

از این فرصت استفاده کنید و خود یا مهارتهای خود را به کار بگیرید و "شما" را در میان جمعیت برجسته کنید. نقاط قوت و سایر عوامل برجسته خود را برجسته کنید و آماده باشید تا از شما سوالاتی بپرسد که به وضوح نشان می دهد آنها حتی هرگز به درخواست شما نگاه نکرده اند.

5- مصاحبه کنندگان همه سوالات مشابه را می پرسند

اگرچه می دانید وقتی آنها از شما در مورد نقاط قوت و ضعف شما سوال می کنند ، مهارتهایی که می توانید به شرکت بیاورید و اینکه چگونه می توانید به بهبود برند شرکت کمک کنید ، چه باید بگویید ، اما گاهی اوقات یک توپ منحنی به شما می اندازند و یک سوال واقعا عجیب از شما می پرسند .

 

مطالب پیشنهادی :

نحوه نمایش تعداد اشتراک اجتماعی در وردپرس به عنوان متن
3 روند اساسی طراحی
 

 

سوالات ترفندی مانند "چند بالن درون سانفرانسیسکو جا می شود؟" در بین شرکتهای بزرگتر که رقابت واقعاً زیاد است محبوب هستند. این سوالات می تواند به آنها کمک کند افراد خلاق را از کسانی که کتاب هوشمند هستند جدا کند. چگونه به سوالی ظاهراً طاقت فرسا مانند این برخورد خواهید کرد؟ عکس العمل شما چگونه خواهد بود؟ این همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. یا این یا آنها فقط دوست دارند عرق را در بقیه مصاحبه ببینند.

6. به نظر می رسد قلب مهم نیست

داستان های افسانه ای ممکن است با درسی به پایان برسند که هر چطور به بیرون نگاه کنید ، این درون است که اهمیت دارد. اما وقتی که به واقعیت می رسد ، غریزه انسان این است که به برنده یا هر کسی که شبیه او است پایبند بماند.

استخدام کنندگان داوطلبانی را می خواهند که ظاهری تازه ، اعتماد به نفس ، پرانرژی و مشتاق دارند. شما نیازی نیست که Prince Charming باشید اما نظافت شخصی مناسب و چگونگی معرفی خود قطعاً بر میزان استخدام کنندگان می خواهد که به آنها بپیوندید. در حالی که ما در مورد موضوع هستیم ...

7. با صلاحیت ترین فرد شغل پیدا می کند

در حالی که واجد شرایط بودن به متقاضیان یک سرآغاز می دهد ، مصاحبه شغلی بیشتر شبیه یک قرار ملاقات است. شما ممکن است واجد شرایط ترین نباشید اما اگر شیمی بین شما و مصاحبه کننده وجود داشته باشد به احتمال زیاد هنوز شانس حضور در کاندیدای برنده شغل را دارید.

همچنین ، مدارک تحصیلی ممکن است شما را از در خارج کرده باشد ، اما این تنها چیزی نیست که مصاحبه کنندگان به آن نگاه می کنند. آنها به شما نیاز دارند تا آنها را متقاعد کنید که شما مرد (یا زن) برای این کار هستید ، که می توانید به جای اینکه فقط در وزن مرده باشید ، یک شرکت عالی برای شرکت باشید.

8. در صورت ارائه نوشیدنی ، قبول کنید

مصاحبه کنندگان ممکن است راحت باشند و از شما بپرسند که آیا دوست دارید چای ، قهوه یا نوشیدنی دیگری داشته باشید. در حالی که کار مودبانه پذیرفتن پیشنهاد است ، مگر اینکه نوشیدنی ذکر شده درست جلوی چشمان شما باشد ، آن را رد کنید .

ممکن است شما مجبور شوید مصاحبه کننده از نوشیدنی برای شما نوش جان کند ، در حالی که تمام کاری که آنها برای انجام این کار انجام می دهند تصمیم گیری در مورد خوب بودن شما به عنوان یک افزودنی جدید برای خانواده است. و تصور کنید اگر در یک مصاحبه طولانی هستید ، مطمئناً نمی خواهید مثانه شما در نیمه راه پر شود. شما در حال حاضر به اندازه کافی عصبی هستید.

9. همه منابع خود را لیست کنید

در بعضی جاها ، بررسی منابع با مراجعه به منابع فقط روشی است که منابع انسانی برای تأیید اینکه قبلاً همان جایی که گفته اید کار کرده اید ، کار کرده اند. بیشتر اوقات ممکن است هیچوقت با این منابع تماس حاصل نشود. با این حال می توانید از این برای استراتژی خود استفاده کنید. بعد از مصاحبه می توانستید درک کنید که استخدام کنندگان در مورد شما چه فکر می کنند یا از شما چه می خواهند.

هنوز زمان برای انتخاب مرجعی که می تواند به معنای درست شما را بالا ببرد وجود دارد ، به شرطی که قبلاً با آنها تماس گرفته باشید و وضعیت خود را برای آنها توضیح دهید.

10. پاسخ های خود را کوتاه نگه دارید

چه احساسی خواهید داشت اگر از کسی سوال طولانی بپرسید و انتظار داشته باشید که پاسخ طولانی مشابه "بله ، من چنین فکر می کنم" و "نه ، من فکر نمی کنم". به عنوان پاسخ خود را؟ اشکالی ندارد که وقتی از شما سالی پرسیده می شود ، باز کنید و در مورد شرکت صحبت کنید یا درمورد خود توضیح دهید ، خصوصاً اگر کارهای خانه خود را انجام داده اید .

اگر کوتاه نگه داشتن پاسخ هایتان به شما در دستیابی به شغل کمک نمی کند ، چرا فقط به این دلیل که شخصی به شما می گوید این کار را انجام می دهید؟

مجله سئوطراحی سایت,سئو,شغلی,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:56

6 روش برای افزایش ترافیک سایت

ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار می‌تواند هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین انجام شود. مثلا در رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های دیگر افراد را تشویق می‌کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. ترافیک همچنین می‌تواند با روش‌های آفلاین ایجاد شود. مثلا در تمام تبلیغات، کارت ویزیت و حتی تماس‌های تلفنی، علاقه‌مندان را ترغیب کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. بسیاری از بازاریاب‌های اینترنتی تازه‌کار، فکر می‌کنند ایجاد ترافیک کار بسیار سختی است؛ ولی این‌طور نیست. فقط کافی است بودجه مناسبی اختصاص داده شود تا بازدیدکنندگان زیادی به سایت سرازیر شوند.

 

1- تغییرات اساسی و بروزرسانی مقالات قدیمی

این استراتژی ساده ۵۰ درصد ترافیک سایت ما را در ۷ روز بیشتر کرده است.

در ادامه توضیح داده ایم چه کارهای باید برای بروز رسانی مقالات قدیمی انجام دهید:
۲-۱: قدم اول، پست‌های قدیمی که در سایتتان وجود دارد را پیدا کنید.
۲-۲: قدم دوم، تغییرات اساسی در برخی پست‌ها ایجاد کنید و آنها را برروزرسانی کنید.
بطور مشخص پستهایی که لازم است هر قسمت از آن تغییر کند را مشخص کنید و تغییرات لازم را براساس نیازهای روز اعمال کنید و مطالب قدیمی را حذف کنید.

۲-۳: سرانجام، دکمه برروز رسانی را بزنید.
افزایش ترافیک سایت

مطالب پیشنهادی :

فرونت پیج
٤ نکته ساده طراحی برای تقویت نرخ تبدیل‌ سایت
 

 

پس از آن متوجه خواهید شد که ترافیک سایت شما و افزایش بازدید سایت چندین برابر شده است.
همانگونه که در عکس ‌می‌بینید ترافیک ارگانیک وب سایت شما چندین برابر شده است و ‌می‌توانید ‌مخاطبان زیادی را از طریق موتورهای جستجو بصورت ارگانیک بدست آورید. با توجه به تجربه، تغییرات اساسی در پستهای بلاگ افزایش ترافیک سایت را چند برابر می کند بدین صورت که زمانی که یک مقاله ی را تغییر می دهید گوگل فکر میکند مطالب روز را به سایت خود اضافه کردید و مقاله برروز شده را به مخاطبان نشان می دهد. بدین صورت می توانید ورودی های زیادی را دریافت کنید

 

2- کلمات پنهان یا LSI Keyword

کلمات LSI ، کلمات یا عبارات مربوط به کلمات کلیدی نهایی مورد نظر شما هستند که از طریق آنها موضوع سایت شما مشخص خواهد شد.
به عنوان مثال؛ شما یک پست در مورد رسانه‌های اجتماعی نوشته اید.
کلمات ‌کلیدی ‌lsi و عبارت‌های مانند موارد زیر کلمات مفهومی محسوب ‌می‌شوند.

 

3- بر کلیدواژه‌های طولانی کار کنید

آیا از کلیدواژه اصلی و کلید‌واژه محبوب‌تان استفاده کرده‌‌اید؟ حالا وقت استفاده از کلید‌واژه‌های طولانی است. کلید‌واژه‌های طولانی عامل اکثر جستجوها در وب هستند و اگر آن‌ها را در تبلیغ پولی‌تان در موتورهای جستجو یا سئو نگنجانید، فرصت بزرگی را از دست می‌دهید.

مثلا به‌جای تلاش برای سئوی کلمه «طراحی سایت» می‌توانید بر کلماتی مثل «طراحی سایت فروشگاهی در تهران» تمرکز کنید. این نوع کلیدواژه‌ها خیلی راحت‌تر می‌توانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

 

4- تبلیغ کنید!

اول نگاهی به این روش کاملا بدیهی می‌اندازیم. نمایش آگهی در نتایج موتورهای جستجو، تبلیغ در رسانه‌‌های اجتماعی و تبلیغ گرافیکی همگی روش‌هایی عالی برای جذب علاقمندان هستند، برندتان را می‌سازند و سایت‌‌تان را در معرض دید قرار می‌دهند. استراتژی استفاده از تبلیغات پولی را طوری تدوین کنید که با اهداف‌تان سازگار باشد. آیا فقط ترافیک بیشتر می‌خواهید یا می‌خواهید گفتگوها درباره محصولات‌تان را هم افزایش دهید؟‌ هر مسیر پولی تبلیغ، مزایا و مضرات خودش را دارد. پس پرداخت پول برای تبلیغات، به‌دقت به اهداف‌تان فکر کنید.

سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها به تبلیغات کلیکی بپردازید. بودجه روزانه‌ای در نظر بگیرید و کار را شروع کنید.

 

5- در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید

در تمام رسانه‌های اجتماعی معروف صفحه‌ای بسازید و مطالب مفید و ارزشمندی درباره کارتان منتشر کنید. در این صفحات تا حد ممکن به معرفی محصولان خود نپردازید. مطالبی بنویسید که مخاطبان شما از دیدن آن لذت ببرند. شاید بهترین کار انتشار مطالب آموزشی بسیار کوتاه باشد چون به سرعت به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. استفاده از استوری اینستاگرام و لینک دادن به سایت یکی از روش‌های افزایش ترافیک سایت است که اثر قابل‌توجهی دارد.

اگر یک شرکت تولیدی کسب‌وکاربه‌مشتری هستید می‌توانید با تبلیغ در سایت‌های اجتماعی عکس‌محور مثل pinterest و اینستاگرام بازدید سایت‌تان را به‌شدت افزایش دهید.

 

6- عنوان‌های جذاب بنویسید

عنوان‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوا هستند. حتی جامع‌ترین پست‌های وبلاگی بدون داشتن یک عنوان اثرگذار خوانده نمی‌شوند. در هنر عنوان‌‌نویسی استاد شوید. مثلا، نویسندگان سایت‌های BuzzFeed و Upworthy قبل از به توافق رسیدن درباره عنوان برتر که بیشترین ترافیک را در سایت ایجاد کند، حداقل 20 عنوان برای هر مطلب می‌نویسند. پیش قبل از فشردن دکمه ارسال، به‌دقت درباره عنوان‌تان فکر کنید.

 

مجله سئوطراحی سایت,سئو,ترافیک,بازدید,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:55

فرونت پیج

این محصول، محصول قدیمی می باشد که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت در سال 1997 روانه بازار گردید. تولید این نرم افزار هم اکنون متوقف شده است. آخرین نسخه ازاین محصول، در سال 2003 تحت نام Frontpage 2003 روانه بازار شد. مایکروسافت بر طبق سیاست های همسان سازی خود که سعی در واحدتر کردن هرچه بیشتر نرم افزارها و کتابخانه های خود داشت، نرم افزار جامع دیگری را تولید می کند که نه تنها جایگزینی برای فرونت پیج بود بلکه چیزی فراتر از آن بود. نام این محصول Microsoft Visual Studio نام داشت.

 

مطالب پیشنهادی :

٤ نکته ساده طراحی برای تقویت نرخ تبدیل‌ سایت
اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروشگاه اینترنتی
 



از محاسن نرم افزار Frontpage می توان به سادگی آن و کاربر پسندی آن اشاره کرد. فرونت پیج هنوز هم طرفداران فراوانی دارد و همچنان چه در ایران و چه در خارج از کشور، برای طراحی سایت و تولید و ساخت صفحات اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به تولید کدهای آماده ای اشاره کرد که این نرم افزار تنها با درخواست شما از واسط کاربری این برنامه، برای شما ایجاد خواهد کرد.

از معایب بارز این نرم افزار می توان به عدم توانایی آن در مدیریت کامل سایت با پوسته ها را نام برد. اساسا فرانت پیج، در سطح پایینی از داده ها بین طراح و کدهای HTML کار خواهد کرد.
 

مجله سئوطراحی سایت,سئو,فرونت پیج,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:55

٤ نکته ساده طراحی برای تقویت نرخ تبدیل‌ سایت

طراحی و کد نویسی یک وب‌سایت جذاب فقط نیمی از رقابت است! نیمه دیگر مربوط به اِلمان‌های پنهان صفحه است که روی افکار و احساست خواننده تأثیر می‌گذارند و منجر به تصمیم‌گیری او می‌شوند تا او را از یک بازدیدکننده گذری به یک خریدار و مشتری وفادار تبدیل کنند و در نهایت ضریب‌های تبدیل‌ کسب‌وکار شما را افزایش دهند.

اما جذب خریداران آنلاین کار ساده‌ای نیست. با وجودی که شاید سایتتان ظاهراً حرفه‌ای و زیبا به نظر بیاید و تیک شبکه‌های اجتماعی و نمادهای اعتماد را هم داشته باشد؛ اما اگر به اِلمان‌های طراحی نه‌چندان بدیهی که می‌توانند روی ضریب تبدیل بازدیدکننده به خریدار تأثیر بگذارند، توجهی نکنید به هدف نمی‌رسید!

البته نگران نباشید، مجبور نیستید که خودتان طراح وب باشید تا این اِلمان‌های پنهان را تشخیص و تغییر دهید. در این مقاله، ما به کمک شما می‌آییم و ۴ نکته ساده طراحی وب‌سایت را معرفی می‌کنیم تا بدون تجربه طراحی حرفه‌ای هم این نکته‌ها را درک و اجرا کنید.

رنگ‌های متناسب انتخاب کنید

هنگامی‌که برای سایتتان رنگ انتخاب می‌کنید، فقط نباید رنگ‌های مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. در عوض، احساسی که هر رنگ ابراز می‌کند را هم در نظر بگیرید و توجه کنید که این احساس با برند شما متناسب باشد. معمولاً برخی رنگ‌ها روی احساس بازدیدکننده در مورد یک کسب‌وکار و روی تصمیم او برای خرید از برند تأثیر می‌گذارند.

مثلاً رنگ آبی احساس اعتماد، قدرت و قابلیت اطمینان را برمی‌انگیزد برای همین شرکت‌هایی مانند Dell ،Ford و American Express از رنگ آبی استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، شرکت‌هایی مانند Lego، Nintendo و YouTube رنگ قرمز را انتخاب کرده‌اند برای اینکه هیجان و شادابی را بیدار می‌کند!

پس توجه کنید که رنگ‌های وب‌سایت شما چه احساسی را به مخاطب بیان می‌کنند؛ مثلاً اگر محصولات سبک زندگی سالم می‌فروشید، باید رنگ سبز را انتخاب کنید تا احساس صلح و رشد را منتقل کنید.

به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ‌های متضاد در کنار هم کمک می‌کند تا مهم‌ترین اِلمان‌های صفحه مانند دکمه‌های فراخوان بیش از سایر اِلمان‌های در صفحه به چشم بیایند.

به تایپوگرافی توجه کنید

فونت‌ها هم درست مانند رنگ‌ها احساسات خاصی را در مردم بیدار می‌کنند، در نتیجه باید فونت‌هایی را برای وب‌سایت انتخاب کنید که دقیقاً برندتان را ارائه می‌کنند. برای نمونه، اگر کسب‌وکارتان مبلمان دست‌ساز تولید می‌کند، شاید بهتر است فونتی را انتخاب کنید که کاملاً صریح به مخاطب اعلام کند فاکتورهای قابل‌اعتماد بودن و راحتی برای شما مهم هستند.

 

مطالب پیشنهادی :

اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروشگاه اینترنتی
جیمیل برای اولین بار توانست هات‌میل را پشت سر بگذارد.

 

علاوه بر این، ایجاد فاصله کافی بین خطوط متن، خواندن محتوا را برای خواننده‌ها آسان‌تر می‌کند. فرمول جادویی برای فاصله‌گذاری خطوط (فضای بالا و پایین هر خط) ۱۵۰% سایز فونت انتخابی است.

از فضای منفی استفاده کنید

فضای منفی یا سفید به فضای بین همه اِلمان‌های سایت اشاره می‌کند؛ مثلاً فضای بین هدر و محتوا، فضای منفی محسوب می‌شود. وجود فضای منفی زیاد روی وب‌سایت در واقع چیز خوبی است چراکه به شما اجازه می‌دهد تا روی موارد مهم‌تر مانند تصویر مرکزی زیبا، دکمه فراخوان جذاب و خوانا بودن صفحه تمرکز کنید.

نتیجه‌گیری

هنگامی‌که وب‌سایت شرکتتان را طراحی می‌کنید، نباید فقط به خواسته‌ها و نیازهای کسب‌وکار خودتان توجه کنید بلکه باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که بهترین نتیجه را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند.

در واقع باید عوامل روان‌شناسانه مانند رفتار یک خواننده در وب‌سایت و حتی شیوه مطالعه او به همراه خواص اِلمان‌های مانند رنگ، فونت، فاصله و صفحه‌بندی را بشناسید تا بتوانید راه‌حل‌های جلب‌توجه بازدیدکننده را با مهارت در سایت اجرا کنید.

از ۴ نکته ساده طراحی وب‌سایت معرفی شده در این مقاله استفاده کنید تا شیوه‌هایی را که کاربران برای کسب اطلاعات مورد نیازشان استفاده می‌کنند را بهبود ببخشید و ضریب‌های تبدیل‌ کسب‌وکارتان را قطعاً افزایش دهید.

اما اگر فرصت یا توان این کار را ندارید، یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای و معتبر می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

 

 

منبع : mag.hostiran.net

مجله سئوطراحی سایت,سئو,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:54

اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروشگاه اینترنتی
خریداران اینترنتی علاقه ی زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند تا محصولات مورد علاقه ی شان را با دوستانشان در میان بگذارند. پس این خبر خوبی برای شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی  است، سایت خود را با نرم افزار فروشگاه اینترنتی ای طراحی کنید که به اشتراک گذاری محصولات و خدمات در شبکه های محبوب اجتماعی ساده تر گردد.

توصیه ی دوستان به عنوان اهرم اصلی

استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تان به مشتری های شما این امکان را می دهد که محصولات شما را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. وقتی دنبال کننده های شما (Followers) توصیه ی دوستان خود در مورد یک محصول را می بینند اعتماد بیشتری برای خرید پیدا می کنند. خریدارانی که محصولات شما را به اشتراک می گذارند در حقیقت به فروشگاه شما اعتبار می بخشند که همین مورد در میزان موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی شما نقش مهمی دارد. بیشتر مصرف کنندگان، در هنگام خرید، توصیه ی دوستان و خانواده ی خود را در اولویت قرار می دهند. پس بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید و روند به اشتراک گذاری مطالب در سایت خود را ساده تر کنید.

ترافیک خود را افزایش دهید

به محض به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی توسط هر مشتری، دوستان و خانواده ی آنها قادر به دیدن مطالب سایت فروشگاهی شما هستند. آنها می خواهند ببینند این محصول جالب در چه فروشگاه اینترنتی ای عرضه می شود و به همین دلیل علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر می شوند. مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین کسانی باشند که محصول جدیدی را امتحان می کنند. مشتری های خود را تشویق کنید تا به صورت فعال مطالب فروشگاه اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند و با انجام اینکار می توانید انتظار بازدیدهای جدید از دنبال کننده های جدید را داشته باشید.

برندسازی

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا نام برند خود را بر سر زبان ها بیندازید. استفاده از شبکه های اجتماعی باعث می شود که برند شما توسط افراد بیشتری دیده شود. نکته ی اساسی این است که هر دنبال کننده دوستانی با سلیقه ی تقریبا مشابه هم دارد و همین باعث می شود که آنها علاقه ی بیشتری برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند.

 

مطالب پیشنهادی :

جیمیل برای اولین بار توانست هات‌میل را پشت سر بگذارد.
تاثیرات واقعی طراحی نامناسب یک سایت بر روی کسب‌وکارها

 

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را در فروشگاه اینترنتی خود فعال کنید

استفاده از ابزارهایی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدیدهای شما و تبلیغات به شیوه ی دهان به دهان و در نهایت فروش اینترنتی بیشتر برای فروشگاه مجازی تان می شود. فروشگاه اینترنتی داده ورزان به شما امکان استفاده از ابزارهای قدرتمندی را برای به اشتراک گذاری مطالب می دهد. با استفاده از ابزاری به نام اضافه کردن خریداران به مشتری های خود این امکان را بدهید که مطالب سایت و محصولا فروشگاه اینترنتی تان را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. بیایید با هم چند مورد از ویژگی های این ابزار را مرور کنیم.

به اشتراک گذاری مستقیم محصولات به جای مطالب 

برخلاف سایر ابزارهای موجود، شما قادر خواهید بود محصولات فروشگاه اینترنتی را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید به طوریکه توضیحات محصول، قیمت و سایر ویژگی های آن به راحتی قابل رویت باشد.

تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری محصولات 

با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود برای مشتری های خود برنامه ای را در نظر بگیرید که با اشتراک گذاری محصولات تان، بتوانند از کوپن تخفیف فروشگاه اینترنتی شما استفاده کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق کنید تا محصولات فروشگاه مجازی شما را به اشتراک بگذارند. www.ParsCms.com

 

منبع : www.parscms.com

مجله سئوطراحی سایت,سئو,شبکه اجتماعی,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:54

جیمیل برای اولین بار توانست هات‌میل را پشت سر بگذارد.

مرکز تحقیقاتی کام‌اسکور (ComScore) که در زمینه آمار حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، در گزارش جدید خود جیمیل را برترین سرویس‌دهنده ایمیل در سطح جهان معرفی کرد. ترافیک داده‌ها در ماه اکتبر نشان می‌دهد که جیمیل، سرویس ایمیل گوگل، توانست برای اولین بار رقیب دیرینه خود را از صدر لیست برترین سرویس‌دهندگان ایمیل به زیر بکشد.

 به گزارش ایتنا به نقل از سایت تک‌اسپات، جیمیل با ۲۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد توانسته هات‌میل را با ۲۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر پشت سر بگذارد. این در حالی است که خود گوگل مدعی است در ژوئن سال جاری بیش از ۴۲۵ میلیون کاربر فعال داشته و این رقم در پنج ماه پیش از آن یعنی در ماه ژانویه ۳۵۰ میلیون کاربر بوده است.

 

مطالب پیشنهادی :

تاثیرات واقعی طراحی نامناسب یک سایت بر روی کسب‌وکارها
چرا بعد از طراحی سایت نیاز به ایجاد وبلاگ داریم
 

 

 آمار ادعا شده توسط گوگل با آنچه که کام‌استور بیان کرده، اختلاف زیادی دارد. ناگفته نماند که این شرکت پژوهشی استفاده از تلفن همراه برای دسترسی به جیمیل را به حساب نیاورده و شاید اختلاف آمار فوق از همین موضوع ناشی شده است.

 بر اساس این پژوهش، سرویس ایمیل یاهو با دارا بودن ۲۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر، در جایگاه سوم قرار دارد. به گزارش ایتنا، کام‌اسکور چندی پیش از پیشتاز بودن گوگل در بازار پررقابت جست‌وجوگرهای اینترنتی نیز خبر داده بود و با ارائه اعداد و ارقامی، گفته بود میزان جستجو در اینترنت به وسیله گوگل رشد داشته است. گفتنی است هر از چندی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به جیمیل افزوده می‌شود و گوگل با خلاقیت‌ها و ابتکاراتی که به خرج می‌دهد، تا کنون توانسته برتری خود را به رقبایش ثابت کند.

 

منبع : www.cms-iran.com

مجله سئوطراحی سایت,سئو,جیمیل,هات میل,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:53

تاثیرات واقعی طراحی نامناسب یک سایت بر روی کسب‌وکارها

قدم اول: چرا قطع ارتباط صورت می‌گیرد؟

بسیاری از کسب‌وکارها با اهمیت و ارزش طراحی یک سایت آشنا هستندبخ و با انتخاب یک شرکت نا مناسب جهت برون سپاری پروژه خود معمولا هزینه های زیادی را از دست می دهند. معمولا این گونه کسب و کار ها با این نوع مشکلات رو به رو هستند:

روحیه‌ی کارآفرینی مزاحم: کسب و کار های نو و کوچک حاصل تفکرات و تجربیات صاحبان آنهاست، که به تازگی پای در آن کسب و کار گذاشته اند. مدیران این کسب‌وکارها روزها و ماه‌ها بر روی محصول خود و پرورش آن فکر می‌کنند و هدف آن‌ها به دست گرفتن بازار هدف در میان رقبا است. در چنین کسب‌وکارهایی معمولا مدیران کسب‌وکارها از مرحله پرورش ایده تا مرحله تولید و ارائه محصول تمامی تکنیک های مدیریتی خود را به کار می گیرند، اکنون که نوبت مدیریت یک سایت رسیده است، آنها فکر می‌کنند که بتوانند سایت خود را مدیریت کنند در صورتی که این کار سبب بروز روحیه کارآفرینی مزاحم در کسب‌وکار می‌شود.

محدودیت بودجه و سرمایه: در کسب‌وکارهای کوچک کنار گذاشتن هزینه‌های اضافی برای مصرف آن در بخش طراحی وب سایت بسیار خوب و یک گزینه موثر است.

عدم آگاهی صاحبان کسب‌وکار: بسیاری از مدیران کسب‌وکارهای مختلف از اهمیت یک طراحی باکیفیت و قدرتمند آگاه نیستند! به همین دلیل آنها شانس حضور فعال‌تر در میان رقبای خود را از دست می‌دهند؛ در واقع داشتن یک سایت باکیفیت همانند داشتن یک امتیاز برای رقابت با رقیبان آن کسب‌وکار و سبقت گرفتن از آنها است.

چه مواردی سبب بروز طراحی بد می‌شوند؟

یک طراحی بد فرمول و شناسه مشخصی ندارد و هر کسب‌وکاری ممکن است با چنین مشکلی مواجه شود. برخی از کسب‌وکارها ایده‌های بسیار خوبی دارند اما در مرحله اجرا نمی‌توانند خیلی موفق باشند؛ چنین کسب‌‌وکارهایی در میدان رقابت با سایر کسب‌وکارهای رقیب نمی‌توانند پیروز شوند؛ این مسئله در حالی است که برخی دیگر از کسب‌وکارها علاوه بر اجرای نامناسب، ایده‌های خوبی نیز ندارند! آیا فاکتورهای سئو و بهینه‌سازی سبب شده است تا کسب‌وکارهای با ایده خوب شانس حضور در موتورهای جستجو را نداشته باشند؟ در ادامه به بررسی چند مورد از مواردی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، خواهیم پرداخت.

ابهام صفحه‌ اول وب سایت

هنگامی که کاربر شما وارد سایت می‌شود، در مرحله اول با صفحه اصلی سایت رو به رو می شود که توجه کاربر را جذب می‌کند! یک سایت حرفه‌ای و قدرتمند از برخی موارد مختصر و ارزشمند نظیر تصاویر جذاب، تماس با کارشناسان، توضیحات کوتاه درباره کسب‌وکار و… تشکیل شده است. در واقع صفحه ‌اصلی سایت برای ارائه اطلاعات ارزشمند و کوتاه درباره کسب‌وکار به کاربر طراحی می‌شود و طراحی بصری آن اهمیت بسیار زیادی دارد. سایت‌هایی که صفحه اول شلوغی دارند نه تنها نمی‌توانند دید بصری کاربر را به خود جلب کنند، بلکه تجزیه‌وتحلیل آن توسط چشم و مغز انسان مشکل‌تر است! از طرفی چنین سایت‌هایی هیچ‌گاه به اندازه یک سایت ساده و کاربردی قادر به جلب اعتماد کاربران نخواهند بود و با مشکل مواجه می‌شوند.

سایت‌های شلوغ، قوانین ارزشمند وجود فضای سفید در صفحات سایت را نقض می‌کنند، وجود چنین صفحاتی برای حفظ توجه کاربران بسیار اهمیت دارد. مغز انسان به سادگی و نظم اشتیاق زیادی نشان می‌دهد و محتوای شلوغ و بیش‌ از حد در یک صفحه از سایت می‌تواند کاربران را از سایت شما دور کند.

وجود مشکلات محتوایی سایت

کیفیت بالای محتوای سایت و مفید بودن آن برای کاربران یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو محسوب می شود و به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو و همچنین افزایش نرخ تبدیل بسیار کمک خواهد کرد. یک سایت تجاری برای آنکه اعتماد کاربران را جلب کند، باید با تولید محتوای باکیفیت و مفید بتواند خود را به صفحات اول گوگل برساند! در ادامه به برخی از موارد اشاره می‌کنیم که می‌تواند به محتوای شما آسیب بزنند:

اهمیت محتوای سایت را جدی بگیریم.

یک سایت شرکتی بخش وبلاگ ندارد یا بخش وبلاگ این سایت فعال نیست! اگر بخش وبلاگ سایت خود را هر چندماه یک‌بار بروزرسانی می‌کنید، به این معنی است که به اندازه کافی برای سایت خود ارزش قائل نیستید! هدف از بخش وبلاگ یک سایت شرکتی این است که چندبار در هفته آن را به‌روزرسانی کنید. همین مسئله سبب می‌شود تا شانس حضور در رتبه‌های اول گوگل و شناخته‌شدن توسط کاربران را داشته باشید و در حوزه فعالیتی و صنعتی خود بتوانید کاملا فعال باشید.

محتوای نامربوط در بخش وبلاگ خود قرار می‌دهید! یکی دیگر از مسائلی که در برخی از وبلاگ‌ها به چشم می‌خورد، این است که بسیاری از شرکت‌ها به جای تولید محتوای مرتبط با صنعت و فعالیت خود، اقدام به تولید محتوای نامرتبط در سایت می‌کنند. چنین سایت‌هایی تنها به دنبال پر کردن محتوا در بخش وبلاگ خود هستند و از اهمیت بخش وبلاگ مطلع نیستند. بخش وبلاگ باید با محتوای باکیفیت و ارزشمند که متناسب با فعالیت تجاری شما است پر شود تا بتوانید به کاربران اطلاعات مفید ارائه کنید. مدیریت وبلاگ یک سایت شرکتی به معنای کاهش تعطیلات خانوادگی آخر هفته  نیست و در صنعت خود باید برای آن نیرو کافی استخدام کرده و زمان کافی صرف کنید.

محتوای خود را به درستی مدیریت نمی‌کنید! بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و شرکت‌ها در بخش وبلاگ خود برای افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو به دنبال کلمات کلیدی مهم‌ می‌گردند تا با لینک‌دادن به آن بتوانند رتبه خود را افزایش دهند؛ لینک‌دادن به کلمات کلیدی بسیار مهم است و می‌تواند سبب افزایش محبوبیت سایت شما در موتورهای جستجو شود اما شرط آن صحیح بودن لینک‌دهی است! با گذشت زمان اشتباهات شما نیز به مرور کاهش پیدا می‌کند و به یک سایت خوب دست خواهید یافت.

پاسخگوی انتظارات و نیازهای کاربران نیستید! کاربران هنگامی که از سایت شما بازدید می‌کنند، انتظاراتی دارند که مهم‌ترین آنها کاربردپذیری سایت است. یک‌پارچه‌ بودن یک سایت از دید کاربران بسیار مهم است و یک‌پارچگی سایت به این معنا است که کاربران به راحتی بتوانند به تمامی بخش‌های سایت شما دسترسی پیدا کرده و تمامی اطلاعات موردنیاز خود را آنالیز کنند. Hubspot به تازگی یک نظرسنجی ایجاد کرده است و از کاربران خواسته تا درباره مهم‌ترین مشخصه یک سایت نظر دهند؛ بیش از ۷۵درصد کاربران، سهولت استفاده از یک سایت را انتخاب کرده‌اند.

سایت‌های بهتر، برای کیفیت هزینه می‌کنند! یکی از مهم‌ترین مسائلی که کسب‌وکارهای موفق به آن مورد توجه قرار می گیرد، داشتن یک سایت باکیفیت است؛ در واقع کسب‌وکارهای بزرگ برای داشتن یک سایت باکیفیت هزینه می‌کنند تا بتوانند درآمد بیشتری را کسب کنند. سایت‌های بی‌کیفیت کمتر قابل استفاده هستند و به مرور زمان مشتریان خود را از دست می‌دهند! برای آنکه به میزان رضایت کاربران و برآورده کردن انتظارات آنها پی ببرید، از کاربران تازه‌کار و البته بالقوه بخواهید تا بازخوردهای خود را برای شما ارسال کنند.

استفاده بیش از حد از عناصر انیمیشنی در سایت! هنگامی که از انیمیشن‌ها در سایت خود به اندازه کافی استفاده می‌کنید، آنها می‌توانند پیگیر یک هدف ارزشمند باشند. از طرف دیگر استفاده بیش از حد و غیرمنطقی از عناصر فلش و انیمیشنی می‌تواند سبب کند شدن سایت شما شوند و دلیل آن حجم بالای چنین فایل‌هایی و فراخوانی آنها در سایت است. بر اساس آمار و بررسی‌های صورت‌ گرفته، حدود ۴۰ درصد از افراد هنگامی که بارگذاری تصاویر سایت بیشتر از حد متعادل طول بکشد آن سایت را ترک خواهند کرد.

البته پراکندگی صفحات و اجزای یک سایت نیز نقش بسیار مهمی در بستن سایت توسط کاربران دارد! هنگامی که کاربران به دنبال اجزای خاصی از سایت شما باشند و نتوانند آن را به راحتی پیدا کنند، سایت شما را ترک کرده و به دنبال سایت دیگری می‌گردند. از طرف دیگر استفاده از انیمیشن‌ها و تصاویر مناسب می‌تواند برای سایت شما بسیار سازنده و مفید باشد؛ به طور مثال بسیاری از افراد انتظار دارند هنگامی که بر روی لوگوی سایت شما کلیک می‌کنند، به صفحه اول سایت منتقل شوند اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد آنها فکر می‌کنند که با پیوند شکسته مواجه شده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی :

چرا بعد از طراحی سایت نیاز به ایجاد وبلاگ داریم
موضع جدید گوگل درباره تلفن همراه
 

 

چگونه یک سایت بد بر روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد؟

تاثیر سایت بد بر روی کسب و کاربررسی تاثیرات منفی عوامل مختلف در کسب‌وکار به صورت دقیق امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان گفت هر عامل سبب می‌شود تا چقدر از درآمد سایت توسط کاربران ناراضی از دست برود! در واقع اندازه‌گیری میزان از دست رفتن درآمد توسط کاربران ناراضی به صورت دقیق امکان‌پذیر نیست اما برخی از تاثیرات منفی آن عبارتند از:

از بین رفتن اعتماد کاربران به کسب‌وکار شما: اگر شما مدیر یک کسب‌وکار حرفه‌ای و شناخته‌شده را برعهده دارید اما سایت شما حاوی انیمیشن‌ها، تصاویر و عناصر اضافی است، نمی‌توانید پیام‌های مفیدی را به کاربران منتقل کنید.
در دید کاربران قرار نمی‌گیرید: هنگامی که کاربران از سایت شما بازدید می‌کنند و متوجه می‌شوند که زمان بروزرسانی سایت شما مربوط به مدت‌ها قبل است، این موضوع سبب می‌شود تا آنها فکر کنند که کسب‌وکار شما برایتان مهم نیست! از طرفی سایتی که مرتب بروزرسانی نشود، در گوگل نمی‌تواند رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص دهد و آن سایت از تکنولوژی‌های روز عقب خواهد افتاد.
کاهش درآمد حاصل از مشتریان: اگر سایت شما دارای اجزای مختلف اضافی است که کاربران نمی‌توانند به راحتی از خدمات کسب‌وکار شما بهره‌مند شوند، کاربران وارد سایت رقیبان شما می‌شوند و از خدمات آنها استفاده می‌کنند! نتیجه‌ این عمل سودرسانی به رقیبان به صورت ناخودآگاه است و درآمد شما کاهش زیادی پیدا می‌کند.

کارهایی که برای داشتن یک سایت خوب باید اجرا کنید!

یک سایت خوب کسب‌وکار شما را بهبود می‌بخشد، به حفظ مشتریان شما کمک می‌کند و سایت مربوط به کسب‌وکار شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد. برای افزایش پتانسیل سایت خود کافی است موارد زیر را رعایت کنید:

بروزرسانی محتوای سایت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت، محتوایی است که در آن قرار می‌گیرد؛ سعی کنید به صورت منظم محتوای سایت خود را بروزرسانی کنید و در میان محتوای خود، به منابع معتبر و مرتبط با صنعت کسب‌وکار خود لینک‌هایی را ارجاع بدهید! ارجاع لینک‌ها در صورتی که به درستی انجام شود، می‌تواند سبب افزایش رتبه سایت شما نیز شود.

طراحی تمیز و کاربرپسند سایت: طراحی کاربرپسند سایت به معنای این است که کاربران در سایت شما راحت باشند و به راحتی بتوانند به بخش‌های موردنظر و مختلف سایت دسترسی پیدا کنند! همچنین وجود عناصر بصری نظیر فرم‌های زیبا، تصاویر و ویدئوها در جلب نظر مشتریان بسیار موثر است.

سازگاری سایت با دستگاه‌های مختلف: سازگاری سایت با انواع دستگاه های هوشمند و طراحی وب سایت واکنشگرا از اهمیت زیادی برخوردار است همچنین یکی از فاکتورهای سئو را شامل می‌شود؛ اما موردی که افراد کمتری به آن توجه می‌کنند، سازگاری سایت با مرورگرهای مختلف است! بسیاری از کاربران با مرورگری وارد سایت شما شوند که سایت خود را با آن بررسی نکرده‌اید و نمایش آن مشکل بوجود آمده است.

سریع و راحت بودن سایت: کاربران باید بتوانند به تمامی بخش‌های سایت به راحتی و در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند؛ این مورد نیازمند طراحی یک سایت راحت و سریع است تا کاربران از سایت رضایت داشته باشند. همچنین داشتن یک سایت سریع که در کمترین زمان ممکن بارگذاری شود، نزد کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سادگی تجربه کاربری: تجربه کاربری سایت شما باید طراحی ساده و مناسبی داشته و از تجسم بصری کاربر بهره گرفته باشد! وجود فضاهای سفید در میان سایت و درج عکس‌های منطقی و زیبا حاصل از یک عکاسی حرفه‌ای کمک زیادی به داشتن تجربه کاربری استاندارد و حرفه‌ای می‌کنند.

اهمیت دادن به بخش‌های مهم سایت: یکی از مسائلی که مدیران سایت‌ها باید به آن توجه کافی داشته باشند، اهمیت دادن به بخش‌های مهم سایت است. شما می‌توانید Call to actionهای سایت خود را برجسته‌تر کنید و در دید کاربران قرار دهید تا به آنها کمک کنید تا به راحتی به بخشی از سایت که می‌خواهند بروند.

نتیجه‌گیری

با وجود اهمیت یک سایت برای کسب‌وکارها و تاثیر آن بر روی فروش، هنوز هم کسب‌وکارهای بزرگی هستند که به آن اهمیت نمی‌دهند. چنین شرکت‌هایی در تلاش هستند تا هزینه‌های داشتن یک سایت و وب‌سرویس را توجیه کنند! بسیاری از مدیران کسب‌وکارها مدت زیادی از زمان خود را بدون هدف تلف می‌کنند؛ چنین افرادی فرصت کافی برای کار بر روی سایت مربوط به کسب‌وکار خود را دارند و به راحتی می‌تواند رونق خوبی به کسب‌وکار خود دهند! در ابتدای مسیر ممکن است مشکلات زیادی به سراغ شما بیایند اما با رفع این مشکلات به مرور زمان به راحتی می‌توانید سایت و در نهایت کسب‌وکار خود را گسترش دهید. بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از سایت توانسته‌اند کسب‌وکار خود را متحول سازند و کسب‌وکار آنها از وضعیت متوسط به وضعیت بسیار عالی تبدیل شود.

 

 

 

منبع : www.faratechdp.com

مجله سئوطراحی سایت,سئو,کسب و کار,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:52

چرا بعد از طراحی سایت نیاز به ایجاد وبلاگ داریم

اگر صاحب یک کسب و کار باشید و اقدام به طراحی سایت کرده باشید مسلما نیاز به داشتن وبلاگ را احساس کرده اید در واقع طراحی سایت کمک می کند تا شما بتوانید به معرفی کسب و کار خود بپردازید و برای خود اعتبار کسب کنید اما ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت نوعی پشتیبان محسوب می شود که کمک می کند محتوای مربوط به حوزه ی کاری خود را منتشر کنید و از این طریق مخاطبان زیادی جذب کنید با این کار ترافیک سایت شما بالا خواهد رفت و با افزایش نرخ تبدیل به سودآوری بیشتر می رسید و اهداف طراحی سایت محقق می شود در این مقاله می خواهیم به تعدادی از دلایلی اشاره کنیم که باعث می شود تا ایجاد وبلاگ به شما کمک کند به موفقیت بیشتری در زمینه ی طراحی سایت خود برسید.

 

دلایل ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت

بالا رفتن ترافیک ارگانیک در طراحی سایت

ایجاد محتوای استاتیک برای موتورهای جستجو در طراحی سایت ها اصلا جذاب نیست آنها دوست دارند همواره محتوای جدید به کاربران ارائه بدهند به همین جهت سایت هایی که محتوای پویایی دارند در صدر نمایش خود ظاهر می کنند و سایت هایی که محتوای آنها قدیمی است را با تنزل رتبه مواجه می کنند تهیه مقاله در مورد اخبار جاری کمک می کند تا با ایجاد محتوای جدید به جذب مخاطب بپردازید و از این طریق با به کارگیری یکی از استراتژی های مهم سئو، به افزایش ترافیک در طراحی سایت خود بپردازید.

انعطاف پذیری بالا

ایجاد وبلاگ در طراحی سایت این قابلیت را ایجاد می کند که بتوانید محتوای مختلف تولید کنید برای مثال در طراحی سایت شما فقط می توانید محتوای مرتبط با حوزه ی کاری خود را قرار دهید در صورتی که با ایجاد وبلاگ می توانید نسبت به ایجاد محتوای حاشیه ای نیز اقدام کنید و از این طریق نسبت به افزایش ترافیک در طراحی سایت اقدام کنید.

برندسازی در طراحی سایت

هنگام ایجاد محتوا برای وبلاگ به تدریج اعتبار شما بالا خواهد رفت و به این ترتیب افراد بیشتر با برند شما آشنا خواهند شد از طرفی ایجاد وبلاگ در کنار طراحی وب سایت باعث اعتماد بیشتر مردم می شود و این معرفی برند برای شما سودآوری به همراه خواهد آورد.

 

مطالب پیشنهادی :

موضع جدید گوگل درباره تلفن همراه
چند اشتباه رایج در طراحی سایت

 

ایجاد بازاریابی محتوا

می توان از قدرت جادویی کلمات برای بازاریابی استفاده کرد و با تبدیل یک کاربر ساده به مشتری نرخ تبدیل را افزایش داد و حتی منجر به وفاداری مشتریان گذشته شد به خاطر داشته باشید که تبلیغ محتوا در شبکه های اجتماعی و بازاریابی از این طریق یک راه عالی برای بهتر دیده شدن و جلب نظر مشتری محسوب می شود.

دریافت بازخورد

نظراتی که کاربران در انتهای پست های شما در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند قسمت های مورد علاقه ی مونورهای جستجو هستند که می توانید از آنها در جهت یافتن استراتژی های مناسب تر برای تولید محتوا موثر در طراحی سایت استفاده کنید علاوه بر این ها دریافت بازخورد و نظرات مشتریان یک راه موثر برای دانستن این نکته است که آیا در مسیر درست قرار دارید یا خیر.

مشارکت کاربران قدیمی و جذب کاربر جدید

با ایجاد محتوای جذاب و منتشر کردن آن در وبلاگ می توانید کاربران را مجذوب محتوای خود کنید و با پرسیدن نظرات آنان و ایجاد وبلاگ فعال اعتبار بالایی برای خود کسب کنید علاوه بر این با اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی می توانید خود را به قشرهای مختلف مردم معرفی کنید و این کار باعث می شود تا مردم برای سر زدن به طراحی وب سایت شما ترغیت شوند.

 

چرا ایجاد وبلاگ پس از طراحی سایت دارای اهمیت بالایی ست ؟

پس از طراحی سایت با ایجاد وبلاگ می توانید خود را بهتر معرفی کنید و با انتشار محتوای مرتبط با حوزه ی کاری کاربر بیشتری به خود جذب کنید و به عنوان یک حرفه ای شناخته شوید.
چرا ایجاد وبلاگ انعطاف پذیری بالایی در تولید محتوا ایجاد می کند ؟
در تولید محتوا برای وبلاگ می توان به موضوعات حاشیه ای پیرامون حوزه ی کاری پرداخت و این دست شما را برای تولید محتوا باز خواهد گذاشت و به جذب کاربر کمک خواهد کرد.
وبلاگ چگونه مخاطب را به طراحی سایت جذب می کند ؟
ایجاد وبلاگ و انتشار محتوای مناسب در آن باعث می شود تا کاربران ترغیب شوند تا به طراحی سایت اصلی شما سربزنند و این یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و می توانید از این طریق به افزایش نرخ بازدید در طراحی سایت کمک کنید.

 
 
 
منبع : www.npco.net
مجله سئوطراحی سایت,سئو,وبلاگ,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 12:51